Mama-nuudelit
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
Mama-nuudelit
Onko kukaan käyttänyt näitä nuudeleita, missä on maustepussit mukana ja sitten se pehmitetään kuumassa vedessä?Mulla on kamala himo näihin ja muistan joskus, kun jotkut käytti näitä laihdutuksen apuna. Mutta nyt oon alkanu miettimään, että onko näissä kuitenkin liikaa suolaa (siis maustepussissa), joka sitten turvottaa taas enemmän? Voihan sen mausteen tietty pois jättää tai vähentää, mutta eihän ne sitten maistu millekkään.
- Palokärki
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
Nuudeleita voi jalostaa:
- tonnikalaa vedessä (maustepusseista ihan vähän, ja sitä öljypussia ei lainkaan)
- herne-maissi-paprika
- mitä vain pakastevihanneksia mikron kautta
- paistaa pannulla vähässä öljyssä kansiekalaleita, vihanneksia ja nuudelit
- raejuustoa aimo annos sekaan
- 9% sulatejuustoa sekaan
Syömäääääään!!!![/b]
- tonnikalaa vedessä (maustepusseista ihan vähän, ja sitä öljypussia ei lainkaan)
- herne-maissi-paprika
- mitä vain pakastevihanneksia mikron kautta
- paistaa pannulla vähässä öljyssä kansiekalaleita, vihanneksia ja nuudelit
- raejuustoa aimo annos sekaan
- 9% sulatejuustoa sekaan
Syömäääääään!!!![/b]
*Ei niin pitkää yötä, ettei aamu koittaisi*
-
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
Ainakin minä rahtasin kaikki nuudelit (ns.pikanuudelit) roskikseen, kun tajusin niiden energiamäärät ja varsinkin se, että niissä on kamalasti sitä rasvaa (ja sekin pahaa ja kovaa palmuöljyä).
En tiedä tuliko pari ylimääräistä kiloa just nuudeleista syksyllä, kun melkein joka ilta kiireessä korvasin iltapalan nuudelipussilla
Hupsu
En tiedä tuliko pari ylimääräistä kiloa just nuudeleista syksyllä, kun melkein joka ilta kiireessä korvasin iltapalan nuudelipussilla

Hupsu
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Mulla on se Points Plus -romppu ja koska olen tässä jo pari vuotta laskeskellut kaloreita ja pisteitä vain satunnaisesti, niin hieman haparoiden tuo pistelasku meni, mutta uskoisin, että oikein sen osasin tehdä, kun laskin sekä sillä pistelaskimella, että sitten ns. lisäsin ko. ruoan sinne ruokatietokantaan ja sain molemmilla tavoilla saman tuloksen.
100 grammaa tuota soppaa on 1.5 pistettä.

100 grammaa tuota soppaa on 1.5 pistettä.
Palaa sivulle “Ruokareseptejä”