OULU-miitti 27.10.07 LAUANTAINA
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
-
- Blacky
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
En miekään täältä kettään tunne, vaikka voihan tosiaan olla että joku paljastuukin tutuksi
Ei Oulu kuitenkaan niin suuri paikka ole, voihan olla että ollaan toisiimme törmätty joskus, jossain.
Ja juu, CoffeeHouse on juuri siinä Arinan talossa, Amarillon vierestä.
Mitenkäs me toisemme bongataan? Mie ainakin näytän niin geneeriseltä, että en voi antaa sellasia "sininen tukka, kirkkaan vihreet vaatteet" tuntomerkkejä
Neilikka rintaan? 

Ja juu, CoffeeHouse on juuri siinä Arinan talossa, Amarillon vierestä.
Mitenkäs me toisemme bongataan? Mie ainakin näytän niin geneeriseltä, että en voi antaa sellasia "sininen tukka, kirkkaan vihreet vaatteet" tuntomerkkejä

Ensimmäinen välitavoite: -10 % painosta, eli -11,7 kg.

-
Olisiko ihan typerä idea että sovitaan että joku tulee paikalle ensimmäisenä ja pitää pientä terhi kylttiä kädessään? Ehdottaisin itseäni kyseiseen tehtävään, mutta en ole ollenkaan varma pääsenkö tulemaan. Onko muuten kukaan tietoinen, onko molly ja alina tietoisia päivästä? Ymmärtääkseni ovat halukkaita tulemaan mukaan
- Blacky
- Viesti:
Toki toki, lisää miittejä vaan kehiin! (pysyy katsokaas sosiaalisuus edes jossain kuosissa
)
Mitä tuohon tunnistamiseen tulee, niin.. öö.. ei edelleenkään mitään fiksua sanottavaa? Kuka olettaa olevansa ensimmäisenä paikalla? Se Terhi-kylttiasia ei ole maailman pässein idea, ollenkaan. Itse vaan tuppaan olemaan kroonisesti myöhässä, niin..

Mitä tuohon tunnistamiseen tulee, niin.. öö.. ei edelleenkään mitään fiksua sanottavaa? Kuka olettaa olevansa ensimmäisenä paikalla? Se Terhi-kylttiasia ei ole maailman pässein idea, ollenkaan. Itse vaan tuppaan olemaan kroonisesti myöhässä, niin..

-
- Blacky
- Viesti:
Minuakin tämä tunnistusasia kiinnostaa
Mikäli olen paikalla ajoissa, olen se, joka laskee matikkaa ahdistuneen näköisenä
Mutta todennäköisesti olen myöhässä.. Tietääkö joku olevansa varmasti vähän ennen seitsemää paikalla? Se Terhi-lappu pöydällä voisi auttaa asiaa 

Mikäli olen paikalla ajoissa, olen se, joka laskee matikkaa ahdistuneen näköisenä

- pinni
- Aloituspaino: 104
- Tavoitepaino: 80
- Pituus: 165
Minä voin koittaa olla ajoissa. Oon tämän näköinen:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=siisii&image_id=54167484
Ja koitan väsätä jonkunsorttisen Terhi-lapun, että kaikki löytää pöytään.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=siisii&image_id=54167484
Ja koitan väsätä jonkunsorttisen Terhi-lapun, että kaikki löytää pöytään.
Sinnillä etteenpäin.
-
- Otter
- Viesti:
Hei,
Minäkin minäkin tahtosin ens kerralla matkaan.
Onko teillä kellään tietoa, että onko täällä Oulussa joku painonhallintaryhmä joka esim lenkkeilee säännöllisesti kerran viikossa? Niin vois lähteä taapertelemaan matkaan.
Sitähän olis voinu lähteä kimpassa vaikka naisten kympille jos olis älynny vähän aikasemmin harjotella
?
Minäkin minäkin tahtosin ens kerralla matkaan.
Onko teillä kellään tietoa, että onko täällä Oulussa joku painonhallintaryhmä joka esim lenkkeilee säännöllisesti kerran viikossa? Niin vois lähteä taapertelemaan matkaan.
Sitähän olis voinu lähteä kimpassa vaikka naisten kympille jos olis älynny vähän aikasemmin harjotella

- Lutra lutra
- pinni
- Aloituspaino: 104
- Tavoitepaino: 80
- Pituus: 165
SUUNNITTEILLA UUSI MIITTI
Koska vielä ei ihan ole pussikaljailma (
), niin sovittaiskos uusi mitti vaikka ihan kahvittelun merkeissä taas? Tai voidaan tietty mennä vaikka syömään tai baariinkin, mutta jutustelu käy helpoiten kahvikupposen äärellä. Tai mitenkän olis kävelylenkki, ihan rentoa löntystelyä vaan porukalla? Tai oisko kellään mitään kivoja ideoita?
Minkäslaiset ajankohdat kenellekin sopisi, tai ennemminkin, ei sovi?
Koska vielä ei ihan ole pussikaljailma (

Minkäslaiset ajankohdat kenellekin sopisi, tai ennemminkin, ei sovi?
Sinnillä etteenpäin.
- Blacky
- Viesti:
Miekin mukaan!
Tällä viikolla huomista lukuunottamatta taitas kaikki käydä.. Ens viikolla alkaa harjottelujakso, jonka työvuoroja en sitten tiedäkään ku vasta ens viikolla.
Milläs aikataululla me miittiä pusattas pystyyn? Viikon, kuukauden vai puolen vuoden varotusajalla?
Ja mullekin se kahvittelu voisi passata parhaiten, helpompihan siinä on jutustella. Tosin, jos on kivat ilmat ja oikeasti tulee lämpimämpi, niin voisihan vaikka picnick-asiaa miettiä?
Tällä viikolla huomista lukuunottamatta taitas kaikki käydä.. Ens viikolla alkaa harjottelujakso, jonka työvuoroja en sitten tiedäkään ku vasta ens viikolla.
Milläs aikataululla me miittiä pusattas pystyyn? Viikon, kuukauden vai puolen vuoden varotusajalla?

Ja mullekin se kahvittelu voisi passata parhaiten, helpompihan siinä on jutustella. Tosin, jos on kivat ilmat ja oikeasti tulee lämpimämpi, niin voisihan vaikka picnick-asiaa miettiä?

Minä oon ehottomasti messissä!
Joku piknik-härdelli ois aivan älyttömän kiva hyvällä ilmalla, mutta kahvittelukin käy vallan mainiosti!
Voisin vaikka ehdottaa jotain ajankohtaa eli miten teille kävisi toukokuun ensimmäinen viikonloppu eli 4.-6.5.? Itsellä ei ainakaan ole mitään suunnitelmia tuoksi viikonlopuksi (jos sitä nyt on vapusta selvitty hengissä, heh
). Tämä siis taas ihan päästä heitetty ehdotus, muulloinkin toki käy!
Kommentteja ja uusia ehdotuksia kaipaillaan!
Joku piknik-härdelli ois aivan älyttömän kiva hyvällä ilmalla, mutta kahvittelukin käy vallan mainiosti!
Voisin vaikka ehdottaa jotain ajankohtaa eli miten teille kävisi toukokuun ensimmäinen viikonloppu eli 4.-6.5.? Itsellä ei ainakaan ole mitään suunnitelmia tuoksi viikonlopuksi (jos sitä nyt on vapusta selvitty hengissä, heh

Kommentteja ja uusia ehdotuksia kaipaillaan!

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”