Terhi Net - Keskustele laihduttamisesta

Tänään on Ti Syys 07, 2010 2:53 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 474 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mikä ärsyttää?
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2007 2:57 pm 
Poissa
Pikkuterhikki

Terhi on valtavan positiivinen keskusteluforumi, mutta ihmisiä mekin vain olemme, eli taatusti silloin tällöin pieni ärtymyksen poikanen asiasta tai toisesta vaivaa myös terhiläisiä. Tässä oiva paikka ärtymyksen purkuun, eli kirjoita tänne aina kun joku asia ärsyttää tai ottaa päähän. Asioiden ei tarvitse olla isoja, eikä edes verenpainetta kohottavia..

Itseäni ärsyttää asunnon lämpötila. Ihan kuin asuisi jääkaapissa. Ja lisäksi käynnissä olevan rappukäytäväremontin takia asuntoon tunkee postilaatikon ja kengänpohjien mukana pienen pientä remonttipölyä, jota saa joka päivä olla imuroimassa.

Huh. Helpotti.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2007 4:28 pm 
Poissa
Terhihörhö
Käyttäjän avatar

Mua ärsytti aamulla noin yhdeksän aikaan kun naapuri "leikki" moottorisahalla :evil:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2007 7:06 pm 
Poissa
Pikkuterhikki
Käyttäjän avatar

Inhaa jos sänkyyn kantautuu jotain murusia. Pistelee ilkeästi kun koittaa nukkua.

Painonhallinnasta ei raportoitavaa.... ;-)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2007 8:02 pm 
Poissa
HyperTerho
Käyttäjän avatar

pieni ja pyöreä kirjoitti:
Inhaa jos sänkyyn kantautuu jotain murusia. Pistelee ilkeästi kun koittaa nukkua.

Tuo muaki ärsyttää, lisäisin viel kamalat kutittavat irtohiukset sängyssä :?

Lisäksi mua o alkanu ärsyttää työpolitiikka, töitä ois mut palkkaa ei haluttais maksaa.., aina vaa pitäs "harjotella" jotta pikkumainen pomo pääsis säästään henkilöstökustannuksissa. :evil:

Fillari-kilometrit alkaen 06.04.2010

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2007 9:11 pm 
Poissa
Intoterhi
Käyttäjän avatar

Yläkerran teinipissis joka taas hyppii niin että saa pelätä että se tupsahtaa kohta katon läpi. *keles Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 11, 2007 1:15 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Tänä aamuna ärsytti ainakin ihan hirveästi keittiön tiskivuori. Kuva Sekä se, että mulle tuli pitkin päivää puheluita erääseen kouluprojektiin liittyen, vaikka mulla piti olla vapaa viikonloppu! ÄÄÄRH!! Kuva

Maaliskuun tavoite:
Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 11, 2007 1:55 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Haha. Mua ärsyttää tällaiset "mikä ärsyttää" -aiheet, kun tulen niistä aina huonolle tuulelle :P Mutta onhan niilläkin tehtävä... niin että kestäkäämme!

Ärsyttää sekin, että näytän miltä näytän. Argh. Ei tykkää.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 11, 2007 11:45 am 
Poissa
Vilahtelijaterhikki
Käyttäjän avatar

mua ärsyttää noi mein ääliövatipääargh-naapurit, kun ne ei vaan tajua etä täällä asuu muitakin!

ah miten vapautttavaa!

rakkauspakkaus#2 syntyi vihroinkin 2.5.2010 :sydan

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 11, 2007 11:56 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Mua ärsyttää aika useat asiat. Jos välillä on kausia ettei mikään ärsytä sitä seuraa aina vaan jakso kun sitten kaikki ärsyttää.

Kestoärsyttäjiä:
Ihmiset jotka ovat niin sosiaalisia että unohtuvat vain puhumaan ja sosialisoimaan kun pitäisi tehdä asioita.
Yleinen tehottomuus ja aikaansaamattomuus (myös itsessä).
Vastuu ilman valtaa eli työt.
Turha säätäminen joutavissa asioissa.
Vuotava vedenkeitin jota en vaan saa nakattua menemään koska sen jälkeen en vuosiin tulisi kuitenkaan ostaneeksi uutta.
Radiomainokset.

Ja viimeisenä mutta aika kaikenkattavana:
Se että maailma ei toimi niin kuin tahtoisin! Prkl.

Pahus, tästä nyt kyllä puuttui vähän puhti kun tällähetkellä ei mikään ärsytä ihan maailmaa syleilevästi :D

1.1.2004 106kg/1.1.2006 72kg/1.2.2007 84kg

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 11, 2007 1:54 pm 
Poissa
Pikkuterhikki
Käyttäjän avatar

Voi hyvä luoja että mua ärsyttää roskaaminen :evil: Eikö ihmisillä oo mitään tapoja? Prkl

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 11, 2007 6:34 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Mua ärsyttää ihmiset, jotka on huonolla tuulella ja kokee oikeutetuksi käyttäytyä huonosti muita kohtaan. Ärsyttäviä on myös ihmiset, jotka uuden kassan avautuessa rynnii ekana kassalle jonon hänniltä, vaikka muut on jonottaneet ties kuinka kauan.
En voi sietää ihmisiä, jotka kyttää töissä muiden tekemisiä ja taukoja, eikös tärkeintä ole että hommat tulee tehtyä?
Meidän naapuri pesee joka vkonloppu autoaan parkkipaikalla, jolloin kaikki öljyinen saippuavesi valuu sadevesiviemäriin ja siitä mereen, se on myös aika hanurista.
Siinä ens alkuun, oon vähän sellanen tyyppi että mua alkaa ärsyttää aika helposti epäkohdat. :lol:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 9:37 am 
Poissa
Vilahtelijaterhikki
Käyttäjän avatar

Ärsyttää, että vaikka asunnon lämpötila onkin muuten hyvä, niin syystä tai toisesta makuuhuone on kuin viileäkaappi. Siellä ilma on useita asteita kylmempää kuin muualla, niin ettei tahdo vaatteitaan uskaltaa riisua ettei paleltuisi hengiltä. Peiton alla saa sitten väristä vartin ennen kuin voi harkitakaan nukkumista. Välillä on pitänyt jopa tuoda hiustenkuivaaja makuuhuoneeseen ja puhaltaa sillä lämpöä peiton alle!

Kestoärsyttäjiäni ovat pulloja kadulle rikkova nuoriso, työttömät jotka eivät edes halua töitä (ei mitään rasismia, olen itsekin työtön mutta sympatiaa ei heru valittajille jotka haluavat rahaa tekemättä mitään, vaikka ovatkin työkykyisiä ja terveitä), hallistusten päättäjätason sokeus tietyille yhteiskunnallisille ongelmakohdille ja purkit, joiden kansi on alipaineen tms. vuoksi ikijumissa ja jota ei saa auki ilman kolmea työkalua, kumihanskaa ja miehen apua.

Hui, olenpas minä negatiivinen! Ei yhtäkkiä tästä kirjotuksesta uskoisi, että heräsin tänään iloisena, onnellisena ja pirteänä. Tänään on jotenkin vain ihan upea aamu!

Kuva

Tavoitteet: 73,0kg-70,5kg (normaalipaino!)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 9:52 am 
Poissa
Intoterhi
Käyttäjän avatar

Roskaaminen ärsyttää myös mua. Tosi inhottavaa kun joka paikka täynnä jotain törkyä.

Sitten mua ärsyttää tuo työpaikkakyylä oikein olan takaa. Sen päivä on selkeästi pelastettu kun hän huomaa jonkun tekevän virheen ja saa sit pistää palautetta eteenpäin, tänään minusta. (olin myöhässä kun naapurin autosta oli akku lopussa ja jäin häntä auttamaan aamulla)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 10:36 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Tällä hetkellä ärsyttää (lue: vituttaa) suunnattomasti se, että kuulin just aamulla että yks lempparipändeistäni, Porcupine Tree, tulee kesällä Ilosaarirockiin. Oon käyny kyseisessä rokissa säännöllisesti viimeiset 9 kesää, mutta tänä kesänä just en todennäkösesti pääse sinne koska pitäis suorittaa kieliharjoittelu ulkomailla kesällä. Tuntuu jotenkin niiiin tyypilliseltä, että sen kerran kun sinne ei pääse, sinne tulee tietty joku ihan huippu pändi.

Lisäksi vaaka näyttää kilon enemmän kuin viime viikolla, vaikka aloitin jo laihduttamista pienen tauon jälkeen.

Tekee mieli mennä sänkyyn, nukkua vähän aikaa ja aloittaa viikko uudestaan alusta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 11:36 am 
Aina kun aikaisemmin olen alkanut laihduttamaan ja sanonut siitä esim. anopille niin se painoni kyttääminen sen jälkeen on ärsyttänyt. Kahvipöydässä udellaan, että voitko sinä nyt ottaa tuota ja tuota ja onko sulla vielä pisteitä tälle päivälle. Sellainen vahingoniloisuus, että hähää, et sinä varmaan onnistu pääsemään noistä läskeistäsi mihinkään ja kuulutetaan se nyt sitten koko suvulle, että sinä yrität laihduttaa. Oma äitikin siihen on syyllistynyt sanottakoon tasapuolisuuden nimissä, mutta omalle äidille osaa sanoa erilailla vastaan.
Mieskin yleensä kannustaa näitä laihdutusyrityksiä, mutta en voi sietää sitä, että kun kerran viikossa pidän herkuttelupäivän niin mies alkaa laskemaan pisteitä. Eihän se edes osaa laskea niitä. :evil: :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 3:28 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Ärsyttää:
- talvi
- möykkäävät naapurit
- liika työmäärä
- laihdutus ei etene
...ja kaikkein eniten OMA SAAMATTOMUUS :evil:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 6:01 pm 
Poissa
HyperTerho
Käyttäjän avatar

Tänään taas ärsyttää...Mun täytyy pyytää pomoo katkaseen mun harjoittelujakso niin ettei papereihin tule merkintää "omasta pyynnöstä" muutoin saan karenssin..Pois ois vaa päästävä paskaduunista jossa ei tehä mitään, ei saa lähtee kotio vaik ei oo mitn tekemistä vaa o kytättävä vaik sit kelloo loppuaika, tänäänkin tunti pelkkää istumista ja oottamista et työaika loppuu, keskel päivää 5-6kertaa joutenoloo...Ärsyttä työkaveri joka puhelee jotai lesbojuttujaan, luulee kai olevansa hauska ja toine työkaveri joka o vaa ollakseen jotenki parempi..Ja pomo joka vaa muute o idiootti ku ei tajuu mite mä suurimman osan työajasta en tee mitään järkevää ku ei oo tekemistä ku o ahnehtinu liikaa porukkaa duuniin et kaikil ei riitä JÄRKEVÄÄ tekemistä...AAAARGH!

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 7:48 pm 
Poissa
Intoterhi
Käyttäjän avatar

ISO kirkuvan punainen finni ilmestynyt leukaan :evil:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2007 9:37 pm 
Poissa
HyperTerho
Käyttäjän avatar

Mimmuli kirjoitti:
ISO kirkuvan punainen finni ilmestynyt leukaan :evil:

Kuin myös mulle perjantaina..., stressinyppy; VALTAVAN KIPEE :x , ny jo hieman helpottaa vaik viel se tuos leuas tököttää :roll:

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2007 8:22 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Ärsyttää!!!
-Jatkuvat pakkaset, en pääse lenkille.
-Saman kilon laihduttaminen uudestaan ja uudestaan.
-Työkaveri toistaa kaikki "hauskat juttunsa" vähintään kolmeen kertaan, vaikka ne huvittaa vain ekalla kerralla - jos silloinkaaan.
-Toisten jälkien siivoaminen.

Jatketaan ens kerralla, näitä kyllä riittää! :twisted: :roll:
-Gee

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2007 8:46 am 
Poissa
Intoterhi
Käyttäjän avatar

laalaa kirjoitti:
Kuin myös mulle perjantaina..., stressinyppy; VALTAVAN KIPEE :x , ny jo hieman helpottaa vaik viel se tuos leuas tököttää :roll:

Mun näppy pieneni huomattavasti kun pistin siihen teepuuöljyä. Haisee pahalle mut mulla ainakin auttaa finneihin.

Mua vaan totaalisesti kyrsii olla töissä. Kaikki paska vaan kaadetaan niskaan ja pari "tulevaisuudenlupausta" vielä lykkää kaikki mokansa muiden selvitettäväksi :evil:

Lisäksi: Miehet :evil:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2007 10:14 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Tänään ärsyttää se etten muista onko nykyinen työsuhteeni kirjoitettu alkamaan 1.1.2006 vai 2.1.2006. Siitä kun saattaa riippua saanko firman bonuksia vai en. Ja no mikäli työsuhteeni on alkanut 2.1.2006 ja siitä syystä en saa ylimääräistä rahaa niin sitten menee kyllä vitutuksen puolelle...

Kotiin päästyä pitää kaivaa sopimuksen kopio esille..

1.1.2004 106kg/1.1.2006 72kg/1.2.2007 84kg

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2007 10:31 am 
Poissa
Terhihörhö
Käyttäjän avatar

Mua ärsyttää just nyt se et hermoilen lääkärinkäyntiä......

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2007 3:43 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Nyt ärsyttää kaksikin asiaa. Eka on se että menin vetäsemään puoli levyllistä suklaata! :evil: Toinen ärsytyksen aihe on se, että uudessa tanssimattopelissäni on jokin bugi, ei suostu kirjaamaan tuloksia ylös eika avaa uusia biisejä... :(

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2007 9:19 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Ärsyttää Kelan kirje, jonka mukaan pitäisi maksaa yli tuhat euroa opintotukea takaisin. Plääh! :?

Maaliskuun tavoite:
Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2007 9:42 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Hei, Esme, mäkin sain eilen samanlaisen ja summa oli vielä vähän isompi :evil:

V#tun tulorajat!!!! Miksi ihmisiä rangaistaan siitä, että tekee töitä ja tienaa rahaa! Mieluummin pitäisi maata kotona ja elää kaikilla mahdollisilla tuilla. Eikun sossun luukulle vaan, mitä sitä töitä tekemään. Ja vielä sekin, että avopuolison tulot vaikuttaa tukiin. Eli jos en olisi käynyt töissä olisi jäänyt vuokran jälkeen vajaa 10euroa käteen, sillä pitäisi elää sitten...

Voi prkl! Aaargh!!! :evil:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2007 11:49 am 
Poissa
HyperTerho
Käyttäjän avatar

Ninnu kirjoitti:
Hei, Esme, mäkin sain eilen samanlaisen ja summa oli vielä vähän isompi :evil:

V#tun tulorajat!!!! Miksi ihmisiä rangaistaan siitä, että tekee töitä ja tienaa rahaa! Mieluummin pitäisi maata kotona ja elää kaikilla mahdollisilla tuilla. Eikun sossun luukulle vaan, mitä sitä töitä tekemään. Ja vielä sekin, että avopuolison tulot vaikuttaa tukiin. Eli jos en olisi käynyt töissä olisi jäänyt vuokran jälkeen vajaa 10euroa käteen, sillä pitäisi elää sitten...

Voi prkl! Aaargh!!! :evil:

Olipa tuttua tekstiä takavuosilta...ku olin samassa tilanteessa :x . Ja sossuhan ei mikää ratkasu oo, niillekki pitää se vähä mitä onnistuu saamaan maksaa takasi :roll: , itse asias ainaki täällä sovelletaan jotai iha ihme-säännöstöö ku tiän monia jokka hakee toimeentulotukee eikä oo koskaa joutunu maksaan niit tukii takasi, multa perittiin kaikki :o . Luojalle kiitos et nuo jutut o mulla jo elettyä elämää.

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2007 6:01 pm 
Poissa

laalaa kirjoitti:

Olipa tuttua tekstiä takavuosilta...ku olin samassa tilanteessa :x . Ja sossuhan ei mikää ratkasu oo, niillekki pitää se vähä mitä onnistuu saamaan maksaa takasi :roll: , itse asias ainaki täällä sovelletaan jotai iha ihme-säännöstöö ku tiän monia jokka hakee toimeentulotukee eikä oo koskaa joutunu maksaan niit tukii takasi, multa perittiin kaikki :o . Luojalle kiitos et nuo jutut o mulla jo elettyä elämää.

En nyt alalla ole enkä muutenkaan asioista selvää ottanut, mutta oon käsittänyt tuttavien kautta, että jos on "tilapäinen " varattomuus tai sitten esim. ei ole maksaa takuuvuokraa työssäolevana niin sossusta tietyin ehdoin saa rahaa (yleensä ehto on se, että maksaa takaisin pikkuhiljaa). Jos taas on täysin persaukinen/muuten syrjäytynyt elämästä, ettei jatkossakaan tilanne parane/tule muuttumaan rahallisesti, niin rahoja ei tarvitse maksaa takaisin.

Tämä nyt oli sitten ihan sillä mutu-tuntumalla, jos meni ihan mönkään niin saa oikoa :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2007 7:37 pm 
Poissa
Intoterhi
Käyttäjän avatar

^mä kans oon yksi talvi maksanut 3 opintotukikuukautta tukea + asumislisää takaisin, onneksi huomasin sit joulukuun lopussa että tulorajat repeää liitoksistaan. Kolmeen vuoteen ei oo voinu latiakaan nostaa opintotukea, kun on näin armottoman suurituloinen :roll: Palkka nippa nappa köyhyysrajan yläpuolella :cry:

Tänään ärsyttää oma saamattomuus, miksi, oi miksi mä en saa mitään aikaiseksi?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2007 8:04 pm 
Poissa
HyperTerho
Käyttäjän avatar

-Työkaveri toistaa kaikki "hauskat juttunsa" vähintään kolmeen kertaan, vaikka ne huvittaa vain ekalla kerralla - jos silloinkaaan.

Mullakin oli tollane työkaveri :shock: ..

Ja Mimmulille kiitos teepuuöljyvinkistä :D

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2007 6:18 am 
Poissa
Pikkuterhikki

Kun on niin himpuran kiire koko ajan, ettei ehdi edes kavereitten päikkyjä terhissä lukemaan... Onneksi kohta on viikonloppu!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2007 8:24 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Lainaa:
Aina kun aikaisemmin olen alkanut laihduttamaan ja sanonut siitä esim. anopille niin se painoni kyttääminen sen jälkeen on ärsyttänyt. Kahvipöydässä udellaan, että voitko sinä nyt ottaa tuota ja tuota ja onko sulla vielä pisteitä tälle päivälle. Sellainen vahingoniloisuus, että hähää, et sinä varmaan onnistu pääsemään noistä läskeistäsi mihinkään ja kuulutetaan se nyt sitten koko suvulle, että sinä yrität laihduttaa.

mua ärsyttää mun siskossa tuo sama piirre :twisted: tiedänhän mä että onhan se aika hyvä vitsi, kun pikkusisko on yrittänyt laihduttaa sen seitsemänkymmentä kertaa siinä juurikaan onnistumatta, mutta vois silti sukulaisuuden merkeissä tukea :cry: siskoni on kyllä muutenkin aika kateellinen ihminen, joten ymmärrän toisaalta, että onhan se nyt kamalaa jos sisko laihtuu normaalipainoiseksi ja itse on lievästi ylipainoinen... :lol: ja siskolla kun muutenkin menee tällä hetkellä aivan loistavasti! Muutenkin ärsyttää kateelliset ihmiset :twisted:

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2007 11:41 am 
Poissa
Terhihörhö
Käyttäjän avatar

Mua ärsyttää tänään et olen ihan energiton ja väsynyt....Johtuuko eilisen suklaamäärästä vai onko flunssa tulossa.... :roll:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2007 11:43 am 
Poissa
HyperTerho
Käyttäjän avatar

Ärsyttää että joudun meneen ent.työharj.paikalle käymään hakemassa pienen jutun takia....

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2007 2:54 pm 
Poissa
Pikkuterhikki
Käyttäjän avatar

IHAN KAIKKI ÄRSYTTÄÄ TÄLLÄ HETKELLÄ! *MUR* :twisted: :twisted:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 474 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia