TERHI-MIITTI (Tampere) - PIDETÄÄNKÖS TAAS?

Keskustele mistä vain!

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

pienisuuri
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja pienisuuri » Ti Maalis 27, 2007 10:11 am

Kertokaa nyt ihmeessä miten teiän miitti meni?

Sunny
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 104
Tavoitepaino: 68
Pituus: 161
Laihdutustapa: VLCD

ViestiKirjoittaja Sunny » Ti Maalis 27, 2007 9:43 pm

No meillä oli tosi hauskaa! Oltiin siis tosiaan vaan minä, Nappu ja Sub77 kolmistaan. Mentiin 2h+k-nimiseen erittäin kivaan istuskelupaikkaan oluelle & punaviinillä ja istuskeltiin siellä Napun kanssa lopulta nelisen tuntia, Subi joutui poistumaan vähän aiemmin. Todettiin että on erinomaisen hauskaa ja hieman hassua olla sellaisten ihmisten seurassa jotka tietää ihan oikeesti meidän painon.... :roll: Ja huomattiin että kun ollaan kaikki synnytty saman tähtimerkin alla (minä ja Nappu jopa samana päivänä, tosin eri vuonna) niin meillä on hyvin paljon samanlaisia ajatuksia. Ja oli paljon muutakin yhteistä kuin kalorit....Varmasti tavataan uudemmankin kerran, eikös tytöt!?
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weCTEOf/]
Kuva
[/url]

Nappu
Aloituspaino: 106
Tavoitepaino: 70
Pituus: 169
Laihdutustapa: Kohtuudella kotiruoka ja reippaasti liikuntaa.
Laihdutushistoria: Liian pitkä... Viimeisen elämäntapamuutoksen ensimmäinen päivä 5.10.2010.
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nappu » Ke Maalis 28, 2007 1:10 pm

Yhdyn täysin synttärikaimani Sunnyn sanoihin! :lol: Oli ihan hirveen kivaa, tavataan ihan varmasti uudestaankin! Ja kyllä se 2h+k on vaan tosi kiva paikka. Ainut vaan, että edelleen mun nenässä kummittelee se valloittavan ihana valkosipulin tuoksu mikä siellä leijaili. Koska siis mehän ei tietenkään kunnon laihduttajina syöty mitään, vaan nimenomaan juotiin. :wink:

Mutta kivvaa oli, kiitoksia vaan kovasti Subille ja Sunnylle! :D Ja ensi kerralla houkutellaan noin Porin karkulaiset myös mukaan. :wink:

Nappu :iloinen
Tavoitteena "hyvän olon paino", mahdollisesti jotain 70-75 kilon välillä...

pienisuuri
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja pienisuuri » Ke Maalis 28, 2007 2:26 pm

Karkulaisena seurailen ketjua :wink:

butterfly
Aloituspaino: 105
Pituus: 172
Laihdutustapa: Bodycamp
Laihdutushistoria: Jonkin verran historiassa jojoilua

4.1.2011 105kg joista Fitfarmin GFG:llä ja Litellä alkuvuosi. Nyt 79,4kg matkaa jatketaan Bodycampin ohjein. Terhi.netissä vuodesta 2006
Viesti:

ViestiKirjoittaja butterfly » Ke Maalis 28, 2007 5:47 pm

Myös mä seurailen josko saatais meitsillekin sopivampi päivä 8) KAtselin muuten viime perjantaina kaverin kanssa ko. paikan ikkunaa ja ihmeteltiin että mikäs tämä oikein on. Oliko Europa täys? ;)

butterfly
Aloituspaino: 105
Pituus: 172
Laihdutustapa: Bodycamp
Laihdutushistoria: Jonkin verran historiassa jojoilua

4.1.2011 105kg joista Fitfarmin GFG:llä ja Litellä alkuvuosi. Nyt 79,4kg matkaa jatketaan Bodycampin ohjein. Terhi.netissä vuodesta 2006
Viesti:

ViestiKirjoittaja butterfly » Ke Maalis 28, 2007 5:49 pm

http://www.2hk.fi/ Onhan siellä salaattejakin ;)

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ke Maalis 28, 2007 8:36 pm

Juu, oikein oli hauskaa ja innolla odotellaan seuraavaa kertaa! :D

Tosi kiva paikka oli tuo 2h+k, en ollutkaan ennen käynyt. Ja toden totta, tosi hyviltä tuoksui ja näytti ne ruoka-annokset siellä! Oikein viihtyisä ja tunnelmallinen paikka. Ja siinä hyvä että siellä pystyi hyvin juttelemaan ilman kovaa hälinää ja mölinää taustalla. :lol:

Ei me sinne Euroopaan sit vissiin ees oltu menossa... vähän niinkun yhteistuumin vaan lähdettiin sinne 2h+k:n päin.

Frauna

ViestiKirjoittaja Frauna » Pe Maalis 30, 2007 8:50 am

Mäkin haluan ens kerralla mukaan :roll: Ois niin kiva tavata muita tamperelaisia kun sieltä nyt kauheen paljon porukkaa vielä tunne edes :) Ja kiitokset vinkistä... Tota 2h+k ollaa monta kertaa mietitty mutta koskaan sinne ei oo tullu lähettyä...

Yenna
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yenna » To Huhti 12, 2007 3:51 pm

Nyt vasta sit huomasin tän ketjun, höh.

Minäkin Treelta, ja meluusti uusia tuttavuuksia haluan. Joten ens kerralla minäkin ehkä uskaltaudun mukaan! :)
Minkäs ikästä väkee täällä on? Ite oon 21, kohta 22. :)

Nappu
Laihdutushistoria: Liian pitkä... Viimeisen elämäntapamuutoksen ensimmäinen päivä 5.10.2010.
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nappu » Ma Huhti 16, 2007 1:32 pm

Mä tulin vähän jo kärttämään seuraavaa tapaamista... Varmaan menis tonne toukokuun puolelle, ainakin mulla on pari seuraavaa viikonloppua menoa. Mites joskus vapun jälkeen? Oisko muita mukana?

Vaikka sellanen samantyyppinen illanistujaismiitti kuin viimeksi, oli niin kivaa. :D

No, mitäs sanotte?

fiona
Pikkuterhikki
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Huhti 16, 2007 2:25 pm

Mä tuun Trelle 18.5. oispa sillon Terhi-miitti :P
You train to look good I train to kick your ass!!!

Kuutar78
Aloituspaino: 103
Tavoitepaino: 75
Pituus: 163
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kuutar78 » Ma Huhti 16, 2007 6:39 pm

Tällä hetkellä ainaskin näyttää, että tuo 18.5 sopis mulle.
Mutta ihan varauksellahan mä ilmoittelen tulostani, kun sitähän voi olla jo synnyttämässä tuolloin. Enkä mä oikein tiedä, minkätyyppiseen tapaamiseen sitä sitten viitsisi mukaan tulla, ihan pubi-meininki ei oikein sovi mulle, ainakaan nyt kun on tuo masuasukkikin :D Mutta seurailen tätä ketjua ja kerron sitten myöhemmin...
Kuva
Synnäriltä päästyä:
Kuva

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Huhti 16, 2007 7:30 pm

Johonkin kivaan kahvilaan jossa on rauhallista jutella ja jossa ei oo tupakansavua? 8)

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ti Huhti 17, 2007 7:35 am

Juuh, 18.5 ihan ok tännekin tässä vaiheessa. Ainut vaan et siin olis mahdollisuus vähän pidempään lomaan jos sais perjantain vapaaks, ni saattaisin lähtee jonnekin reissuun tuossa vaiheessa. Mutta mitään ei ole lyöty lukkoon kuitenkaan vielä tuon osalta. Mutta kuten aikaisempaakin miittiä sovittaessa, mulle käy melkein koska vaan. Aina valmis.. 8)

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ti Huhti 17, 2007 10:38 am

Mulle pitäis näillä näkymin sopia tuo viikonloppu.
Kuva
[/url]

Nappu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nappu » Ti Huhti 17, 2007 10:53 am

No ei mullakaan näyttäis mitään tuona kyseisenä viikonloppuna olevan. (ylläri! :wink: )

Joku kiva kahvila kuulostaa ihan hyvältä. Mikäköhän ois mukava paikka? Ehdotuksia?

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ke Huhti 18, 2007 7:41 am

Löytyisköhän joku kahvila tms jossa olis kiva terassi (** toivoo täällä hyvää säätä tapaamispäivälle 8) **) ? Tuli vaan mieleen kun kävelin eilen torin Coffee Housen ohi, siinä on terassi mut se nyt ei ehkä niin hirveen viihtysä ole. Istua nyt linja-autojen pakokaasuissa siinä... :roll: Tuleeko Hämeenpuistoon kesäksi jotain? Ainakin siinä taitaa joku olusterassi kesällä olla, muuten en tiedäkään.. Tai olisko rautatien "tuolla puolen" jotain? Se puoli mulle ainakin on ihan hämärän peitossa..

Mä en edelleenkään kovin hyvin tunne noita kaffiloita täältä, joten sen tarkemmin en osaa ehdottaa mitään.

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ke Huhti 18, 2007 10:42 am

Rautatien "tuolla puolen" on kyllä terasseja mutta ei oikeastaan kahviloiden terasseja. Passionilla on iso terassi ja Pickwickillä kohtuullinen mutta Pickwick on sit jo aika kaukana keskustasta.

Tampereen ikiaikainen ongelma on toi iiiisojen terassien puute. Se Coffee Housenkin terassi on niin pieni että hyvin epätodennäköistä että jos on hyvä keli että saatais siihen meidän porukalle tarpeeks pöytiä. Keskustassa The Grillin terassi ois hyvä mutta eipä sekään kyllä kahvila ole. Ääh, musta ei oo kyl mitään apua... :roll:

Edit: niin ja Hämeenpuistosta ei mitään hajua. Kaikki Sokokselta länteen on mulle täysin vierasta maaperää. :lol:
Kuva
[/url]

Frauna

ViestiKirjoittaja Frauna » Ke Huhti 18, 2007 1:24 pm

Miekii oon mukana, jos kehtaan tään ruhoni paikalle raahata, kun laihistelu ei oo ollu niin olennainen osa mun elämää niin pitkään aikaan :oops:

En tiiä onko tää liikaa kotiipäin vedettyä mutta kattelin tossa yks päivä että Willessä oli kivan näkönen suht tilava terassi... Ei tosin oo ihan keskustassa ja liikennettäkin siinä on aikalailla :? Eli ei ehkä sittenkään paras mahdollinen vaikka siitä ensi alkuun innostuinki... Rosson terassi on mun mielestä kiva, jos sinne vaan mahtuu... Tuntuu olevan aina aika täynnä.... Tai sitten otetaan vaan limppari / vesipullot tms mukaan ja mennään Koskipuistoon :lol:

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ke Huhti 18, 2007 1:33 pm

No nyt putosin kirjaimellisesti kartalta. Ei selvinnyt googlettamallakaan missä Treella on Wille... :roll:

Ja Naikkonen, taatusti raahaat hemaisevan ruhosi paikalle. :wink:
Kuva
[/url]

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ke Huhti 18, 2007 1:39 pm

Niin, siinä Tullintorillahan näkyi kyllä olevan aika isot terassit kun ohi kävelin. Varmaan aika suosittu terassipaikka kyllä se, paistaa varmaan aurinko läpi päivän siihen.

Ja mua ei haittaa vaikka olis vähän kauempanakin paikka. Toi Wille oli ihan outo enkä het silleen paikallistanut netistäkään. Pickwick:stä en tiedä saako sieltä jotain kahveja vai onko se ihan vaan pubi tyyppinen paikka.

Rossoa mäkin meinasin juur ehdottaa, siihen mennessä siihen on varmaan tullut jo jonkinlaiset lehdet/alut puihin niin voi olla jo vähän viihtyisämmän näköinenkin. Ainut vaan että nehän myllää siinä sitä puistoa.. No, ehkä ei kuitenkaan kovin myöhälle..

Sit löysin netistä tälläisen uuden tuttavuuden:
Kahvila Valo
Aurinkoa kl 12-20
Kuvaus: lämmin rento ja suojaisa sisäpiha
Erilaisia kahvijuomia :peukku, viinejä :peukku, olutta :peukku, siideriä ja drinkkejä, herkkuja :peukku :lol: pikkunälkään.

En ole tosin koskaan käynyt tuolla Valossa eikä hajuakaan onko toi sisäpihan terassi kuinka iso, mutta kunhan nyt tässä ehdotuksia heittelen.

Frauna

ViestiKirjoittaja Frauna » Ke Huhti 18, 2007 1:45 pm

Unohdetaan se Ville (oli yksöis v:llä :oops: )

Mitäs muuten siellä koskenrannassa on? Ja sitten tietty aina Sahan terassi ja Suvilaiva....

*muoks* liikaa infoa, alko pelottaa :lol:

Nappu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nappu » Ke Huhti 18, 2007 2:05 pm

Toi Valo kuulostaa ihan kivalta, mutta missäs se mahtaa olla? Ja Sahan terassi (siis eikö se oo se entinen Colorado?) on ainakin iso, jotta mahdutaan kaikki hemaisevine ruhoinemme paikalle. :lol: Heh heh. Ja se Passionkin on kai ihan kiva..? No, eipä mustakaan nyt mitä apua taas ollut...
Mutta tosiaan, ehkä sellainen paikka, johon pääsis sitten myös sisälle, jos sade yllättää.

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ke Huhti 18, 2007 2:18 pm

Pööh, kyllähän mä oon Villen terassilla vieraillutkin, tuli joku ihme oikosulku. Subi, Tullintorin aukiolla on siis just se Passionin terassi mistä puhuin. Ja se on kyl tosiaan aurinkoisessa paikassa.

Sahan terassi on kyl iso, se on totta. Ja siellä on kaiketi aika hyvää ruokaa.

Valo....Hih....Ehkä mä selviäisin sieltä hengissä jos oon teidän seurassa...Mutta periaatteessa niiiiiin eimunpaikka kun vaan ikinä mikään voi olla. :lol: Ja Nappu, osoite onpi Puutarhakatu 11.
Kuva
[/url]

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ke Huhti 18, 2007 2:42 pm

Juu siihen Passioniin viittasinkin kun puhuin siit Tullintorista.. paikallistin sen netistä juur sinne.

Nyt löyty Villekin, sehän on tässä ihan mun työpaikan vierellä! Eipä vaan ole osunut silmään.. Täytyykin joku kerta lähtee terassin kautta töistä kotiin.. :lol:

Saha, joo kannatetaan. En ole käynyt mutta ohi mennyt ja ihan hyvältä näyttää.

Mun kaimalaiva ei ainakaan vielä ole aukaissut uksiaan.. odottelenkin sitä vähäsen. :wink: ..mut kuinkakohan sinne mahtuu ja saakohan sieltä muuta kun alkomahooleja.

Frauna

ViestiKirjoittaja Frauna » Ke Huhti 18, 2007 2:51 pm

Mie täällä taas :) Innostuin kai tänne kommentoimaan kun en tuohon päikkyyni jaksa kirjotella :D Vai että niillä kulmilla oot Subi sie kans ;) Mäkään oo koskaan tuolla ko. paikassa käyny mut eiköhän siellä tuu poikettua tässä joku kerta :)

Vitsi ku en saa päähäni mitä siellä Kehräsaaressa sisäpihalla on? Muistan vaa joskus käyneeni siellä jollain terassilla.... Onks kellään tietoa? Passionsin terassi on muuten aina kovin täynnä jos hyvä ilma on... Ja siellä tuntuu kaikki olevan jo "viihteellä"... Tää siis mun mielipide ;)

*muoks* jatkan vielä, että mä tykkään Sahan terassista ja kyllä suvilaivasta muutakin saa kuin alkojuomia. Nää tosin on kans semmosia "alottelupaikkoja" ei niinkään kahviloita tms....

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ke Huhti 18, 2007 3:11 pm

Naikkonen kirjoitti:poikettua tässä joku kerta :) Vitsi ku en saa päähäni mitä siellä Kehräsaaressa sisäpihalla on? Muistan vaa joskus käyneeni siellä jollain terassilla.... Onks kellään tietoa?

Falls. Se on kyl kiva.

Edit: Niin oikeessa olet Naikkonen että nää on kaikki vähän sellaisia baarityyppisiä paikkoja. Suomalaiseen kulttuuriin ei vaan oikein istu kahvilaterassit. Ja täytyy myöntää että kyllä mäkin mieluummin kahvia litkin jossain muualla kuin lämpimässä auringonpaisteessa.

Edit 2: Pikilinnan terassi on muuten kanssa aika tilava, ja se ei taida olla mikään aloittelupaikka (vaan enemmänkin sivistynyt yhden kaljan paikka :lol:) vaikka Pikilinna nyt pubi onkin. Mut sekin on sit jostain päin kaupunkia katsottuna aika syrjässä.
Kuva
[/url]

Nappu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nappu » Ke Huhti 18, 2007 6:30 pm

No mä pääsen kyllä Pikilinnaankin, siellä en oo koskaan käynytkään. Eikös se ole siis Tammelassa?

Mun mielestä oikeestaan kaikki paikat kuulostaa kivoilta, joten sinänsä taas kaikki käy. (jeesmies :lol: )

Noi ihan varsinaiset kahvilat taitaa useimmiten olla niin pieniä, että sinne voi isomman poppoon olla hankaluuksia mahtua. Siis mun mielestä ei oo kiva, että istutaan kuin sillit suolassa. Siksi joku tollanen tilavampi istuskelupaikka (josta vaikka saa sitten siideriä ja oluttakin) ois kivempi. Jos valitaan sellanen mahdollisimman savuton paikka, kun kaikki ei tupakan kärystä kuitenkaan tykkää. Ja siis sellainen mistä saa muutakin juomaa, kuin kaljaa. (tai no, mulle riittää sekin.. :lol: )

Eli oikeestaan kyllä kaikki käy! Pitäiskö meidän oikein äänestää..? :wink:

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ke Huhti 18, 2007 7:08 pm

Jooooooo! Mennään Pikilinnaan!! :lol: Ihanan näköinen paikka, netistä katsottuna siis! Mä tykkään noista irkkutyyppisistä pubeista! 8)

Toi Fallskin on kyllä kiva, ihana terassi siellä. Mut eiks se ole iltapäivällä varjon puolella..? Mä näen jo sieluni silmin että silloin on ihana aurinkoinen sää ja huurteinen hikoilee terassin pöydällä! 8) ...aaahhh... :lol: :lol:

Juu ei mennä minnekään hämyiseen tupakkaluolaan. Siinä mielessä noi terassit onkin kiva kun ei siellä se toisten tupakointi juuri haittaa. Jos ei nyt ihan naamaan puhalla :lol: mut se nyt olis jo muutenkin huonoa käytöstä. Varmaan aika monesta esille tulleista paikoista saa sit muutakin, kahvia ja holittomia kylmiä juomia (..kun silloin tosiaan paistaa sit se aurinko..).

Mä äänestän kaikkia.. eli kaikki käy.. jeesmies tääkin.. taas.

Ai ni, heti kun oli puhetta niin kaimalaivalla näkyi tänään jotain häpinää.. taitaa auveta siis tässä joskus..

Frauna

ViestiKirjoittaja Frauna » To Huhti 19, 2007 9:21 am

Mähän tajusin just että se 18. päivä on perjantai... Jos silloin on tarkotus treffata niin mulla se menee sitten iltaan koska työmatka on niin pitkä ja kotonakin pitäis käydä.

Pikilinna näytti ihan kivalta tosin aika kaukana keskustasta. Mutta tuun siis sinne minne muutkin menee. Ja ihan koska vaan. Mulla käy miitti vaikka minisellainen aikasemminkin jos jollain on halukkuutta treffata :) Mie taisin vähän innostua tästä nyt :oops: Mutta ei tuolla Treella kauheesti muuta äksöniä ole ku tuon oman äijän tuijottelu :lol:

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » To Huhti 19, 2007 10:59 am

No mehän voitais tässä joskus käydä katsastamassa se Ville jos kerran täällä samoilla suunnilla liikutaan? :D Mulla on kans aikaa ja innostusta kyllä treffailla useimminkin. Uusi kun täällä paikkakunnalla olen niin ei noita uusia tuttavuuksiakaan ole mitenkään liiaksi asti.

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » To Huhti 19, 2007 12:14 pm

Sitten mulle tuli mieleen tossa kun mietin niin Pyynikin näkötorni. Hyvät munkit ja idyllinen paikka ja kävelymatkan päässä :P

Ite en oikein tupakansavussa pysty hengaileen :?

Niin ja hei jos ihmiset on töissä perjantaina niin miitti voi hyvin olla kyllä lauantainakin vai?

Frauna

ViestiKirjoittaja Frauna » To Huhti 19, 2007 1:27 pm

Moikka moi taas :D Mulle on periaatteessa ihan sama mikä päivä nähdään mutta jos se perjantai on niin mä olen silloin töissä ja ehtisin paikalle ehkä kuuden-seiskan aikaan vasta riippuen paikasta.

Ja Subi juu voitaishan me mennä joku ilta se terangi tsekkaamaan kun siinä alueella mahdollisesti toisemmeki joskus ohitetaan tietämättämme ;) Mihis aikaan sä yleensä töistä pääset?

Pynsän näkötornista huikkasinkin yks päivä tuolle avokille että olis kiva siellä lähteä joku päivä käymään. Eli sekin vois olla kiva vaihtoehto. Tosin kyl kaljotteluterassiki mulle sopii :roll: Eli ei taas mitään sanomista tähän asiaan, kunhan jaarittelen jeesmiehenä täällä 8)

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » To Huhti 19, 2007 2:28 pm

Mä oon niin laiska (aina hyvä ominaisuus laihduttajalle) että en lupaa kyllä että jaksan Pyynikin näkötornille asti raahautua mutta jos enemmistö niin päättää niin enemmistö niin päättää. :)
Kuva
[/url]

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Pe Huhti 20, 2007 8:38 am

Huomentah... kiva sää! :evil: ..ei siis terassille ainakaan tänään tarvi haaveilla menevänsä. :roll:

Viimeksikin tavattiin siinä kuuden maissa että hyvin Naikkonen ehdit mukaan varmasti nytkin vaikka perjantaina tavattaiskin. En mäkään kovin aikaisin perjantaisin mukaan pääse.

Niin, mä lähden töistä yleensä siinä kolmen-neljän kieppeillä, mut liukuva työaika että joustoa löytyy siinä mielessä hyvin. Oliskohan ens viikolle luvattu hyvää säätä jos käytäis siellä. Ja saahan sinne muutkin lähtee. :wink: Eilen bongasin muute sen Villen oikein noin niinku livenäkin tuosta maastosta. Ei vaan ole ennemmin osunut silmään se, ihan matkan varrellahan se tosiaan on! :lol:

Mäkin kuulin niistä Pyynikin munkeista ja pitäis tosiaan käydä ne testaamassa. En ole sielä sisällä koskaan käynytkään, ohi vaan lenkkeillyt. Mut olisko kuitenkin joku ihan keskustan paikka sit sopivampi jos porukkaa tulee vähän joka suunnalta? Ja helppo sit vaihtaa paikkaa toiseen jos siltä tuntuu. Mun mielestä ihan hyviltä kuulosti ne Saha ja Rosso, niistä ainakin kaikki sais varmasti tilattua mitä haluaa. Eikä ole mitään tunkkaisia tupakkapaikkojakaan ne. Mutta tosiaan, mulle käy kaikki! :lol:

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”